2011. április 12.

Tóth Lüszi 13 évesen sztár VOLT...

Nem ezt terveztem megosztani, de valami olyan dolog történt ami engem elég keményen szíven ütött! Hozzá teszem, nem követtem nyomon Lüszi karrierjét, anno nagyon kedveltem, szurkoltam érte, ahogyan a fél ország tette... Aki esetleg nem tudná még kiről is van szó, emlékezzünk csak vissza picit 2008-ra anno a Megasztár 4-re! Tóth Lüszi a aranyos, korához képest elég értelmes kislány bámulatos hanggal lepte meg a Magyar közönséget! Nagy jövőt jósoltak neki és teszem hozzá nem alaptalanul! Bájos volt és gyerekként is vérprofi (bár ez az "is" nem biztos, hogy igaz ám...). Akkori legnagyobb riválisa a korban hozzá közel álló Hien hasonlóan jó képességekkel rendelkezett ám teljesen ellentétes személyiséget mutatott. Lüszit így ismerte meg az ország akkori csiszolatlan ének tudásával:

Sikeresen menetelt szebbnél szebb dalokat énekelve, és azóta nem sokat hallottunk róla... Éppen kis világunk pop sztárjait nézegettem (SP, Barbee, Hien, AFC, stb.) és megnéztem Hien miket csinált idáig. Egész jó volt, bár mást vártam azért elég jól nézett ki, igényes. Mellette ott voltak videó ajánlóban a régi Lüszis videók, és akkor lettem figyelmes valamire. 2010 Októberében új klipje lett a kislánynak. Gondoltam megnézem, hátha letaglóz vagy ilyesmi. A meglepetés nem maradt el, de inkább volt negatív mint pozitív. Sőt, már már megbotránkoztatóan gyenge volt amit látok hallok. A szám egy nagy nulla, valami borzalmasan gyenge zenével, és ha mindez nulla akkor a klip -1 :( Lüszi (újabban Lucienne) francia kezek alá került. Ez úgy is hangozhat, hogy húúú ez már valami, de inkább siralmas az eredmény. Nézzük a klip-et, hogy mire számíthatunk? Pixel hajzuhatag, ilyen-olyan háttércserélgetés, és egy nagy adag reklám a francia fószernek.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért nem a hivatalos Tóth Lüszi videót linkeltem be.. Ennek egyszerű a magyarázata, Lüsziék egy az egybe letiltották a kommenteket, és az értékeléseket. Egy előadónak a visszajelzés, a közönség véleménye a legnagyobb mérvadó és nem a média, illetve az eladások, ahogyan azt sokan gondolják. Túl sok negatívumot kapott a produkció és úgy érzem nem ok nélkül. Gyönyörű lány, jó hanggal, szar számokat énekel, és bohóc klip-et vállal be. Nem tartom színvonalasabbnak mint a Hídawató klip-et Copy Con-tól. De nézzük meg milyen a magyar zenevilág? Ugyanúgy 0 költségvetésből amatőr előadók olyan klip-eket raknak le, hogy az ember csak néz nagyokat! Ehhez nem kell menedzsment, vagy szponzor, sem kiadó! Jó hír hogy kemény 10db szám került Lucienne albumára, és a borító hasonlóan viszi a színvonalat gyakorlatilag 2db kép van a borítón (nem nem két különböző hanem) egy és ugyan az a kép, csak az egyik áttetsző és kisebb a másik meg nem áttetsző és nagyobb :) Ez talán azt akarja kifejezni, hogy Lüszi már csak árnyéka önmagának? További siralmas látvány Lüszi weboldala ami a  www.tothluszi.com címen elérhető. Nos láttunk már ilyen olyan weboldalt, de szerintem ennél gyérebbet még nem nagyon. Két opció van megnézhetsz 1db Youtube videót, illetve rendelhetsz lemezt. És itt vége... A lemezre rátérve ennyi extrát képes felmutatni: "10 új dalt tartalmazó CD album 8 oldalas szines füzettel, melyben a dalok zövege és Lucy képei találhatók." Ezt a hivatalos oldalról idéztem (a helyesírási hibákkal együtt), igazán exkluzív dolog képeket nézegetni Lüsziről... Már nem is folytatom, részemről nagyon sajnálom őt! Remélem erről a mélypontról csak is felfelé fog elmozdulni, mert ez nem túl fényes jövőkép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése