2011. április 26.

Rio - Fantasztikus mese karneváli hangulat!

Kedves olvasó, ha moziba kívánsz menni, és nem valami akciófilmre, vagy sci-fi-re vágysz hanem könnyed szórakozásra akkor mindenképp érdemes megfontolni a következő alkotást. A rendező eddigi legfontosabb munkái a Jégkorszak 1-2-3 és most elérkezett az idő hogy elkészítse a Rio-t! A film hangulata fantasztikus, az említett rendező (Carlos Saldanha) maga is Rio de Janeiro-i születésű talán hitelesebben nem is álmodhatta volna meg a karneváli, illetve Rio-i hangulatot. Maga az alaptörténet, hogy főhősünk Azúr (megjegyzem évekkel ezelőtt volt egy kék papagájom és pont így hívták) egy repülni képtelen madárfióka, aki még fiókaként véletlen egy kislányhoz Lindához kerül. Linda megfogadja, hogy örökké vigyázni fog újdonsült kis barátjára. A történet 15 évvel később játszódik, mikor egy férfi bukkan fel aki az "ormitológia doktorának" vallja magát. Azúrt az utolsó hím Kék Ara Makaó-t szeretné Brazíliába vinni ahol találtak egy tojót ugyan ebből a fajtából. Nos ez a kihalástól való félelem és pároztatási kényszer kicsit nekem sántított, de ettől eltekintve a kaland tényleg nagyszerűre sikeredik. Azúr nagyon intelligens, kissé suta, lévén repülni sem képes ezáltal nehezen tud lépést tartani szárnyas társaival. A filmnek volt egy nagyszerű magyarországi premier előtti hangulat fokozója az Aréna Plázában 17.-én. Aki ott volt valóban átélhetett valamit a Brazil ritmusokból és látványból. Gyönyörű nők rázták a feneküket, Capoeira-sok ugráltak és a dobok peregtek ahogy azt kell. A legnagyobb show elem véleményem szerint az volt mikor többször is átvonultak a plázán. Nagyon látványos volt, és minden képzeletet felülmúlóan hangos!!! Nem is gondoltam, hogy egy kis csapat ekkora hangzavart képes csapni. Messziről csörömpölésnek és fülbántó zajnak hallatszik, de mikor az ember a közepébe csöppen óhatatlanul is átjárja a testét a ritmus és a jókedv. Egy kis videót nézhettek meg ami ott készült.


De jöjjön a lényeg, maga a mese trailere ami talán végleg eldönteti veletek, hogy érdemes-e megnézni...

http://www.youtube.com/watch?v=1kg9wfi-2hE

Az előzetesben is hallható pár zene a meséből ami szerintem fergetegesen jól sikerült, nagyon ajánlatos a filmzene meghallgatása is, jelenleg Beload-on és Majomparádén letölthető, akinek nincs itt regisztrációja azoknak pedig egy Megaupload link  a megoldás, parancsoljatok: Letöltés. A zenéknél megjegyezném, hogy Megasztárosaink énekelték fel a szinkronos zenéket, és be kell látni, hogy profin szólnak azok is! Az egész úgy ahogy van, egy igazi élmény amit a zenék tesznek teljessé...
Megosztás a Facebook-on

1 megjegyzés:

  1. Hello magyon tetszik amit leírtál a filmről magam se tuttam volna jobban megfogalmazni én egészen máig 38x néztem meg és még mindíg nem untam meg télleg nagyon hangulatos az egész a film-zenéi is egészen magával ragadóak főleg amikor táncol a csilivel szóval nagyon tetszik ez amit leírtál már like-oltam is és azt szeretném kérdezni hogy a filmnek a legelejénél van a zene nemtudnád nekem elküldeni magyarul mert mindenhol csak angolul van fent előre is köszönöm és erre az E-mail címre küld el a linket vagy a zenét léccives mégegyszer köszönöm. Üdvözlettel Barna Tamás

    VálaszTörlés